About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

29 noiembrie 2012

Jur! O sa invat sa te iubesc pentru ce esti, pentru sufletul si personalitatea ta, nu pentru modul in care m-ai putea ajuta. Pentru tine o sa las orgoliul si dorinta care mi-a stricat viata. NU mai e nevoie sa stie nimeni de noi, doar noi doi .. Sunt fericita. Am sa te vad si azi, am sa-ti zambesc. Atunci voi exista doar eu si Tu! Mai e putin, putin de tot! Te iubesc, ingerul meu de pe Pamant!
Cand toti imi inspira neincredere si o teama, gandul la tine ma linisteste. Ai fost singurul care mi-a inspirat incredere, pe care am avut impresia ca-l cunosc de o viata intreaga, chiar daca il stiam de putin timp. Nu m-am inselat. Am reusit sa te cunosc. Simt cand esti trist, simt. . as vrea sa te iau in brate! Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu