About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

15 noiembrie 2012

13 septembrie 2010 [un numar avea sa-mi schimbe complet viata] ..
Primul clopotel ne-a chemat pe toti in salile de clasa. Florile erau asezate pe bancutele mici, asteptand sa o cunoasca pe doamna diriginta. Avea sa inceapa un nou an scoalar de generala, un an ce avea sa schimbe cursul vietii mele, sa-mi aduca linistea si fericirea.
Prima recreatie = prima intalnire cu fericirea.
Urmatoarele ore = adevarate locuri de visare.
Urmatoarele zile = Raiul pe Pamant!

Va multumesc. Fiecare dintre voi a avut un rol important in viata mea, in pasii pe care i-am urmat in drumul prin viata. Va multumesc celor care ati reusit sa fiti la locul potrivit, in momentul potrivit, in viata mea. Va multumesc ca mi-ati schimbat viata. Ca .. ati reusit sa inlaturati definitiv durerea din sufletul meu. Va multumesc! ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu