About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

22 octombrie 2012

Seara asta e destinata rasetelor, da. Am colegi buni care ma fac sa rad non-stop. Asa sunt ei. :X
Azi a fost o zi speciala, ca toate zilele de liceu. Cand magandesc ce frica imi era de liceu in clasa a8a.. Acum ma simt atat de bine la liceu. E atat de frumos, mult mai frumos decat in generala. :x
Colegii sunt draguti, comici. Fetele nu pot sa spun ca sunt cele mai bune prietene, dar mai e timp sa ne cunoastem si vom deveni nedespartite. Baieti sunt super. Amuzanti! Te fac sa razi mereu, la orice ora, orice moment.
Azi ma trezesc cu o colega langa mine.. Si o aud: Tu te-ai potrivi cu X [un coleg de-al nostru]. =))) M-a bufnit rasul. "Va potriviti, sunteti amandoi nebuni". Da, mersi pentru cuvintele tale. :))) Ma emotionasi. :)) Dar chiar daca e nebun, chiar daca mie imi plac nebunii, de el nu-mi place.
Ce sa ma, o zi inceputa bine, o zi incheiata super! :X
Maine va fi o zi "brilianta". :)))) O zi a cuceririlor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu