About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

26 octombrie 2012

eu de obicei sunt foarte trufasa. imi place sa spun ca sunt cea mai buna, sa ma consider asa. sa ma consider nevinovata, sa cred ca nu am gresit chiar atat de rau. dar cand vine vorba de tine, chiar dau vina pe mine. inseamna ca tu ai fost o exceptie in viata mea plina de trufie, ca mi-am calcat orgoliul. poate am exagerat, poate nu e doar vina mea, poate e si a ta.
te-am pierdut, si recunosc. momentan! te cunosc si stiu ca ai sa te plictisesti repede de cei care fac parte din viata ta, si sper sa fiu acolo unde trebuie cand vei vrea sa-i inlocuiesti.
am speranta ca voi reusi sa intru si mai puternic in viata ta, decat am facut-o candva..
sa te schimb? nu vreau. m-am indragostit de tine asa cum esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu