About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

25 septembrie 2012

Sunt o fire dificila de fel, insa stiu intr-o privinta ce-mi doresc, pe TINE!
A trecut o perioada lunga de timp, 2 ani. Si nu pot sa uit, sa te uit pe tine. Nu pot sa renunt sa ma mai gandesc la tine. Te vreau langa mine, macar ca un amic. Si chiar daca ai avea prietena, tot as lupta. Pentru ca stiu ca esti un om bun, prea bun si ca ti-am gresit.
Multe fete, dupa o perioada ar zice "E un prost!". Eu zic "Sunt o proasta, am fost o proasta!". Mi-am dat seama prea tarziu ce am pierdut. Nu am sa renunt.
Perioada in care am trait mai mult pentru a spera ca vei fi candva langa mine nu o regret. Am facut ce am simtit, ceea ce trebuia sa fac.
Nu stiu daca te-am iubit sau daca te iubesc, stiu doar ca atunci cand te vad ziua mea se insenineaza. Atunci cand iti vad chipul simt o mare liniste in suflet. Asta este ceea ce simt de cand te-am cunoscut, din prima clipa. Imi inspiri incredere. Tu m-ai facut sa ma simt cel mai frumos in viata asta, tu m-ai facut sa cunosc fericirea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu