About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

27 septembrie 2012

Si in generala dar si in liceu la ora de muzica, noi elevii, suntem bineveniti cu o propunere legata bineinteles de muzica. Profa ne pune la dispozitie cateva minute in care putem sa radem cu lacrimi pana ne doare burta. Asa a fost si la ora mea de muzica, prima ora de muzica in calitate de boboc. Si cum doamna era un pic cam pierduta in spatiu si nu stia ce sa ne mai zica, ne-a propus sa cantam ce ne dorim. Si a inceput un coleg sa cante "muzica moderna". O celebra manea. La care toti am bufnit in ras, da ras de ala zgomotos. =)) lol, el avea vocea groasa, puternica si se auzea foarte caraghios =))) Si asa au inceput sa cante baieetii nostri manele la ora de muzica, iar baiatul care tinea ritmul s-a descurcat de minune. Apoi, geografie... test initial. Iar am ras cu lacrimi. Era inevitabil, ma amuza moaca dansei. :)
Apoi... istorie . Mi-e dor de domnu' meu de istorie din generala. Cu tipa asta nu o sa invat nici pic de istorie. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu