About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

17 iulie 2012

Lasand totul in urma, am incredere ca asta e vara mea, ca in sfarsit a venit vremea sa simt din nou ca traiesc, ca plutesc deasupra tuturor, ca ma scald in lumina infinita a soarelui, ca imi vad destinul fericit. Asta simt. Simt ca asa va fi. Ca voi trai si voi vedea ca sunt sus, acolo unde trebuie, cu o cariera, cu doi copii de mana, cu un om care sa aiba grija de noi. Vreau sa vina un timp in care sa stiu ca sunt sanse sa apuc sa traiesc linistita, sanatoasa, aceasta minune ce mi-a fost oferita, viata. Vreau sa se traga cortina din nou, sa-nceapa din nou spectacolul. Nu vreau sa stiu tot scenariul, vreau sa stiu doar sfarsitul, ca va fi unul fericit. Ca personajul principal va obtine tot ce si-a dorit mereu, sanatate. Vreau, imi doresc.
Cum as putea oara sa reactionez prima oara in viata mea cand mi se dau sanse? Toata lumea mi-a spus ca sunt un caz pierdut, ca nu se poate face nimic, ca trebuie sa astept sa.. sa astept sa vad cum visele mele se spulbera. Acum insa, un inger ma cheama, ma cheama sa-mi redea viata, ma cheama sa-mi vindece trupul si sufletul, ma cheama sa traiesc!

Un comentariu:

  1. Hey,
    Ai o leapsa la mine pe blog^^

    http://jumatate-de-creier.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere