About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

04 iulie 2012

Iubirea si... caile ei nebanuite

Hmm.. da. Despre asta o sa scriu azi.
Consider ca iubirea este un apogeu care se atinge ori mai greu, ori mai usor, in functie de felul fiecarui om de a fi, de firea sa, in functie de multe lucruri. Consider ca nu ajungi sa iubesti pe cineva dupa doua zile de cand l-ai cunoscut, ci mai tarziu, dar unele fete de 12 ani asa fac, eu asa am auzit.
In fine, cert e ca iubirea e un lucru minunat, fluturasi in stomac, alea alea, dar pana sa ajungi cu adevarat sa o simti e un drum lung. Eu zic ca nu e facuta pentru mine.
Vizavi de asta, imi trece prin cap sa va vorbesc despre iubirea dintre un profesor si elevul sau. Nu as putea face asa ceva, nu cred ca mi s-ar putea intampla asta in scoala, poate.. eu stiu, la sala, cand merg la gimnastica, si m-as putea indragosti de profu' :))) Mda.. depinde cam ce varsta ar avea. Ca la 15 ani ai mei mi-ar place sa aiba maxim 25 ani. Si tot nu m-as putea indragosti. Eu sunt mai dificila si nu prea resuseste nimeni sa ma fascineze, doar putini.. Dar dak ar fi sa-mi placa profu' de gimnastica as face ceva. Cate n-as putea face :))) Pff.. ma amuza acest subiect.
Dar daca profu' ar avea 40 de ani.? Sigur nu mi-ar placea. In fine.. asta nu prea are legatura cu iubirea, are legatura cu aiureala mea din cap :)))))
Sau.. o iubire dintre sef si subaltern :)))) aici da :X aici se poate. Sa fie seful mort dupa asistenta sa, sa-i faca toate poftele, sa o rasfete si aia sa-l fure si sa-l lase falit si tradat :))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu