About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

10 iunie 2012

Vacanta= mai mult timp liber pentru a face dulciuri

Da. De ceva timp imi place sa pregatesc dulciuri. Bine.. dulciuri usor de facut. Am facut ieri inghetata de fructe de padure. Ce buna a fost! :x Marti vreau sa fac latte :x , vreau sa-mi prepar si un cappucciono. Ah.. nu v-am spus. Am avut o perioada in care imi doream sa fac shake-uri de fructe. Din pacate m-am lasat, pentru ca am avut parte doar de esecuri. Am incercat de portocale, mere, banane, kiwi, morcovi, dar toate au avut un gust oribil. Nici macar taicamiu, care bea si mananca orice cand ii e foame, nu le-a baut.
Cand voi tewrminA cu tezele nationale sigur ma voi apuca de-a binelea de facut deserturi. Vreau sa incep cu o crema de iaurt cu visine.  Si orice altceva simplu si usor de facut. :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu