About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

09 iunie 2012

Uf, mi-e tare somn, atat de somn incat nici nu mai vad ce scrie pe ecranu' asta paradit. Am pofta de ceva dulce. Si nu, nu sunt o d'aia care se gandeste doar la mancare, o grasana, dar am o pofta :))). In cateva zile va sosi mult-asteptatul banchet pt. care toate ne-am luat tinute si am aranjat toate detaliile cu muult timp in urma. Nu vreau sa vina niciun banchet. Nu vreau sa spun "PA" acestei etape! Nu vreau sa constientizez ca se va termina totul. Nu vreau ! De ca as vrea?
Cum va fi la anu'? Voi avea parte de colege aiurite, care-si vor da ochii peste cap in fata mea si vor trece pe langa mine dand din fund si enervandu-ma?! Of.. tare frica mi-e de asta. Unde vor fi pretenasii mei scumpi de acum? Prin ce meleaguri straine vor umbla?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu