About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

02 iunie 2012

Samabata, duminica si luni

3 zile de vacanta :x
Si pt. ca imi veni o idee acum, pe moment, o sa o public.
Ma gandi sa va prezint programul meu pe aceste 3 zile. Nu este batut in cuie, nu stiu daca se va petrece exact ce mi-am propus..
Azi: tema la romana, care ma enerveaza. Am de facut incadrarea in genul liric a unei poezi extrem de complicata si greu de inteles. Citit. [Calea victoriei-Cezar Petresc]. Matematica, "mancauar mama" :)))) [exercitii si probleme, exersat pentru examenul national de intrare la liceu].
Cele scrise mai sus trebuie sa le termin pana la ora 16, dupa care voi merge la un magazin pt. a proba un tricou.
Apoi uitat la televizor.
Maine: trezit, meditatie la mate, hamburgher de la fast-food, apoi o sa merg la plimbare[sper], cu niste amicitei... Baitsa. Net, net, net... somn.
Poimaine, luni: plecata din oras [sper] . daca nu, ma voi trezi la 10-11, capuccino, televizor, citit, referat :( si nu mai stiu :-??
sper ca nu am deranjat pe nimeni cu acest post :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu