About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

18 aprilie 2012

N'am curaj sa renunt. N'am curaj. Insa am curaj sa fiu iar nebuna, nebuna de legat. Sa tip, sa urlu, sa sar, sa alerg, sa fiu fericita. Am curaj. Stiu ca din tristete se naste fericirea. Stiu ca din cauza fricii am ajuns sa rad asa mult, sa fiu nebuna, sa traiesc intens. Stiu, mi-a fost frica, imi e frica.
Dar acum, cand scriu asta incerc sa nu ma mai gandesc la lucrurile urate din viata. Si ma gandesc doar la NOI, la tine, la obsesia mea, la principalul vinovat pentru visele mele.
Sti ceva? Eu nu pot sa-ti spun ca te iubesc. Poate asta astepti.. Dc sa te mint? Itit spun clar ca sunt dependenta de tine, asta nu e iubire.
Dar tot imi place. Ma face sa ma simt mai bine cand cerul cade pe mine, cand n-am pe nimeni langa mine. Atunci am in spate doar aceasta boala incurabila si speranta ca mi-o voi alina din nou, candva, cu tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu