About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

18 aprilie 2012

a4a postare pe ziua de azi

nu ma satur. daca scriu aici mi-e mai bine.
azi am fost in mall, stiti?
aci' la craiova. va invit si pe voi.
avem de toate.
daca aveti bani sa dati pe un jaf de tricou la 100 de lei, veniti, dar gasiti si mai ieftine, sa stiti.
ce am mai facut?
am dormit, chiar si in ziua de Paste, vreo 3ore, de la ora 16 la ora 19.
am fost la bunici la tara. am cantat, am ascultat muzica.
am stat cu frica in mine si mi-au tremurat talpile :))
am rassss mult, am zis ca-mi iau campii.
am zis ca dau cu telefonu de la etaj, dar mi-a parut rau de el, ca tare mi l-am dorit, demult.
mi-am ros unghiile, m-am plictisit, am scris la romana.
m-am apucat sa invat la istorie pentru teza dar m-a apucat lenea si am lasat-o balta. [ma apuc maine, si trebuie sa invat doua lectii :-ss]
am stat cu babele de taina.
si alte lucruri NORMALE si "PARANORMALE" in sensu ca sunt mai mult ca normale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu