About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

16 martie 2012

Irascibila

Asa sunt de cateva zile. Simt cum mi se urca sangele la cap. Tin prea multe in mine. O sa explodez, dar cui sa-i spun ce am pe suflet? Mai bine tac si imi vad de treaba. Mai sunt doua saptamani de scoala, apoi avem "Scoala altfel", dupa care doua saptamani de vacanta. Dup' aia examen pentru intrarea la liceu, dupa care urmeaza adevarata vara. Apoi liceu, amintiri din generala, noi colegi, noi specimene, noi prieteni. :( O noua viata..

Un comentariu:

  1. Stai liniştită. Nu te mai consuma atâta. Încearcă să te linişteşti. Desenează, cântă, fă o plimbare, citeşte ceva...
    Şcoala altfel, dacă-mi dai voie, eu o văd ca pe o mare tâmpenie. Se vrea a fi ceva, dar e altceva...Se fac vizite la biserici, aziluri de bătrâni, se fac excursii (cei din gimnaziu fac), şi...să nu uit...ecologizare...
    Liceul o să vezi că e frumos, chiar dacă mai are şi el "bubele" lui. Colegii...acum cum îţi e norocul...
    Şi cu examenul stai calmă...nu ştiu cum se dă acum, dar subiectele vor veni de la minister şi vor fi la nivel mediu, nu vor fi ca lucrările, de exemplu, date de profesor la clasă...

    RăspundețiȘtergere