About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

18 februarie 2012

Nu face nimic din impuls

Aceste zile, am intalnit un caz care m-a impresionat. Are legatura cu dorinta de razbunare, cu lucrurile pe care le gandim atunci cand suntem slabi, nervosi, cand vrem sa facem ceva urgent pentru a scapa de o situatie urata. De multe ori, am ajuns in faza de disperare. Cand simteam cum totul se destrama, cand totul e un haos, imi faceam diferite idei, planuri, bineinteles, erau total gresite, insa nu le-am pus in aplicare chiar daca nu eram constienta de asta in acele momente. Insa am cunoscut persoane care au facut-o, din impuls, din dorinta de razbunare. E clar ca in secunda 2 deja regretau, dar era prea tarziu. Era dificil sa mai faca ceva, cand implicasera atatea persoane.

Un comentariu: