About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

06 februarie 2012

Gripa

 M-a apucat "sanatos" gripa asta. De trei zile stau doar in casa si nu a fost suficient. Azi trebuie sa ma duc la scoala, dar..as prefera sa profit de ultimele momente de gripa si sa nu merg. Nu e de ajuns ca tusesc de 60 de ori pe minut iar camera mea e plina de servetele infectate si de pastile? In plus afara e frig, bine, doar 6 grade cu minus dar nu vreau domne la scoala azi, nu vreau. Iar a mea mamica nu prea ma lasa sa fac de capu' meu lunea chiar daca stie ca am avut febra treisop [38 de grade]. Uneori parintii, imi pare rau ca scriu asta, dar devin obsedati ca copii lor sa aiba un viitor mai bun, devin niste obsedati. Imi pare rau ca gandesc asa dar pur si simplu asa vad eu.

4 comentarii:

  1. Daca nu mai faci febra (chiar si un indice de 37,5 grade poate fi un indiciu de febra) atunci poti merge la scoala. Cu conditia spun sa nu mai ai febra. Altfel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Off..şi cu gripa asta..e naşpa. Pe mine mă enervează o tuse care nu mă lasă să dorm bine noaptea. E enervantă...dar lasă, o să treacă.
    Însănătoşire grabnică! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca la un moment dat e buna si gripa asta ;)) Sa te faci bine :*

    RăspundețiȘtergere