About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

09 februarie 2012

As vrea sa va spun ca, pentru mine anul 2011, chiar daca a trecut perioada aceea, pot spune ca a fost cel mai frumos an pe care l-am avut pana acum. In acest an am primit absolut tot ce mi-am dorit. Mi-am dorit sa gandesc mai matur, sa fiu mai inteleapta, mai intelegatoare, mai iertatoare si pentru a putea dobandi aceste calitati trebuie sa treci prin multe obstacole. Am fost constienta de asta, am fost constienta ca pot primi orice incercare de la Dumnezeu, dar nu mi-a fost frica. Am avut totul dar nu am stiut sa apreciez, nu am stiut cum sa ma port. Dar totusi, era normal, am fost un copil si inca sunt un copil imatur.
Am avut in jurul meu doar oameni buni, doar persoane care tineau la mine, asa cred, asa vreau sa cred, asta e adevarul. Dar le-am pierdut intr-o clipita. Intr-o clipa s-a dus pe apa sambetei toata dorinta mea de a mai trai, tot. Aici s-au spulberat toate visele mele. Aici s-a incheiat ce mai frumoasa poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu