About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

09 septembrie 2011

Stiu ca nu ma pricep la titluri dar asta e. :(

 Asa, am un subiect de postat. Pot sa spun ca nu ma mai doare atat de mult tot ce se intampla in jurul meu, dar as vrea ca, cei care se sacrifica pentru mine sa nu o mai faca, sincer. Nu are rost. Oricum, nu voi avea niciun un viitor. Iar daca il voi avea voi fi doar o pacoste. Si, nu ma mai doare atat de tare . M-am resemnat. M-am nascut sa traiesc ca o povara mereu. Si nu ma critic. Sunt realista, da, odata in viata mea, vad adevarul nu doar ce vreau eu.
 Prea mult timp am cautat sperante si m-am scufundat in vise si iluzi, acum o sa ma inec in adevar si realitate. Pentru ca unele persoane nu sunt atat de norocoase ca altele.
 Am incercat sa fiu optimista, dar a fost mai rau. Decat sa sufar la final cand voi fi decat un obiect, mai bine sufar acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu