About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

13 iunie 2011

Imposibil. [partea a2a]

E imposibil sa ma integrez aici.
E imposibil sa ma placa cineva.
Si de ce oare?
Candva nu ma interesa ce ziceau ceilalti.
Nici acum, in mare parte.
Dar ma oftica groaznic ca toate falsele sunt puse in fata si restu' sa stea la coada.
Si ma oftica groaznic ca... eu nu sunt ca voi toti, ma.
Nu. Si nici nu voi fi.
Nu am talent, ma. Si sunt constienta.
Nu prea le am cu compusu' de baliverne, de compuneri impresionante si "faine" ce lasa cu gura cascata "publicu".
Phu..nu am masurile obligatorii [90-60-90], nu sunt grasaa, sunt slaba slaba.
Mnu..nu pot eu sa fac complimente profilor si sa ma lingusesc pe langa ei, ma.
Nu pot sa-i pup pe toti in cur. Ete ca nu pot.
Asa ca..ia mai bagati-va ghearele pe gat ca tot nu ma schimb.

Un comentariu: