About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

22 mai 2011

Orice ar fi, nu te las.

Oricate vorbe, oricate fapte, oricate persoane ne-ar sta in cale, eu tot n-as renunta.
Orice ar fi, nu te voi lasa.
Poate fac o gresala, poate nu, dar asta e felul meu de a-ti multumi.
De a-ti multumi pentru tot, tot ce ai facut pentru mine.
Poate nu-ti dai seama, poate nu a fost intentionat.
Poate nu ai vrut sa-mi oferi atatea , dar uite..M-ai salvat.
Si de pe acum iti spun: nu te las.
Nu te las sa pierzi. Sa cazi.
Nu te las in voia sortii. NU!
Insistenta mea. Salvarea ta.
Stiu, iarta-ma. Poate gresesc. Poate sunt prea posesiva. Prea prea.
Era un citat: " În jocul ăsta nu îmi e frică…sunt amantă , iubită şi amică . Poate lumea crede că sunt sora ta mai mică , fără să ştie că eu pentru tine sunt unică ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu