About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

23 mai 2011

O zi .

In ultimpul timp nu au prea mers lucrurile struna. Ba din contra. Am fost numa' cu capu'n nori, am fost neatenta, visatoare. Profesorii strigau la mine , eu nu-i bagam in seama. Si tot asa.
Azi, profesoara de romana [doamna boala incurabila] ne-a adus in sfarsit tezele. :x Si..conteaza ca am luat 1O.! Yupii!
E bine. Ma bucur.
Si tot azi.. o noua speranta m-a ajutat sa trec peste un adevar, pe care parca il stiam dar nu vroiam sa-l recunosc. Azi, mi-am dat seama ce erau altii odata si ce au ajuns acum. Halal prieteni. :)) Ma bucur ca nu m-am atasat asa de ei, cum m-am atasat de cei mai buni prieteni ai mei . [daca as afla asa ceva despre vreunul dintre ai mei suriori, aoleo..ar fi circ, scandal, batai si altele :))] Acesti prieteni care chiar au reusit sa ma impresioneze..in cel mai..neplacut mod , defapt vroiau sa ma faca sa renunt la ai mei suriori. Ah..cu cine v-ati pus.
Nu stiu de ce, dar mereu cand ma cert cu vreun prieten sau vreo prietena nu ne prea impacam si ne transformam in dusmani. :(
Nasol, dar prefer sa ma abtin de data asta, chiar daca as vrea sa ma duc peste persoana respectiva sa-i spun cateva. Nu va mai fi ca la inceput. Sigur ca nu. Dar nu va scapa fara cateva reprosuri.
Asa ..si fiindca nu am pus atat accent pe acea speranta continui acum. Azi , inca odata un zambet m-a salvat. O speranta, o lumina. Si maine, va fi si mai bine. :x Pentru ca noi putem.

Un comentariu: