About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

25 aprilie 2011

Ciudat ...

Ciudat, dar e prima oara cand las la'oparte resentimentele si...RAD.!
Ciudat, dar e prima oara cand ma gandesc la consecinte.!
Ciudat, dar simt ca sunt cea mai diferita.!
E de bine sau de rau.?
Aseara, 24 aprilie 2011 , pot spune ca am ras mai cu pofta fata de cum radeam odata.
Am fost intrebata daca bausem ceva.
Am raspuns razand ca nu si mi-am continuat rasul.
Si cel mai ciudat e ca am ras cu persoana pe care nu o consideram prietena. Am ras ... ca niste copii.
Un Paste pe care n-am sa-l uit. Un Paste pe care il credeam pierdut. O zi in care credeam ca am sa fiu o pacoste si o zi in care credeam ca am sa plang intr-un colt in timp ce altii se distreaza.

Acel "razboi" s-a transformat in "pace".!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu