About me

Fotografia mea
Romania
Un suflet vesnic vesel.

25 martie 2011

Despre falsitate.

Falsitatea este actiunea pe care o face cineva doar pentru a impresioana si a lua de partea lui anumite persoane.
Falsitatea este verbul scarbos ce ma duce cu gandul la clasele 5-8 si ma sperie teribil cand imi apar in fata niste tipe "perfecte" in ochi celorlalti si "defecte" in ochi mei.
Lumea zice ca am o obsesie cu falsul, ca vad fake la orice pas, insa ele...daca ele sunt perfecte, eu ce sunt? Falssa. Sigur.
Eu nu pot sa fac complimente, sa ma lingusesc pe langa cineva, sa-mi dau aere..macar un minut, iar ele traiesc doar pentru a fi false. Si tot eu sunt cea falsa?
Sigur. Ca pun la suflet. Ca tac. Ca nu le spun tot ce am pe suflet, iar cand le spun devin "nebuna". :))
Devine amuzanta si ridiicola chestia asta.
Si totusi.. hai sa clarificam situatia.


Falsi cu falsi.
Ceilalti sa se bucure de "imperfectiunea" lor, linistiti.:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu